Sťažnosti a výmeny

Návrat a výmena

Do 14 dní odo dňa zakúpenia máte možnosť vrátiť zakúpené položky a máte právo na výmenu alebo vrátenie tovaru.

Položka, ktorú chcete vrátiť alebo nahradiť, musí byť nepoškodená. Musí sa vrátiť v pôvodnom a nepoškodenom obale so všetkým sprievodným zariadením. V opačnom prípade bude reklamácia zamietnutá alebo čiastočne vyriešená.

Do 14 dní od prijatia balíka nás písomne ​​informujte, že odstúpite od zmluvy (e-mailom alebo poštou) a vrátite produkt na našu adresu do 30 dní: 2BS d.o.o., Cesta 24. junija 23, 1231 Ľubľana – Črnuče

V prípade vrátenia platby vyplňte: https://bit.ly/2OvrgWc

V prípade výmeny produktu vyplňte: https://forms.gle/6mCAbbq3JoaKERyW6

Do balíka vložte viacmiestny kód sťažnosti, ktorý dostanete e-mailom po vyplnení formulára.

Zásielky, pre ktoré nebude uvedený viacmiestny kód sťažnosti alebo výmeny, nie je možné identifikovať. V dôsledku toho nebude žiadosť o vašu sťažnosť / výmenu vyriešená.

Poštovné je na strane odosielateľa. Neprijímame zásielky so spätným odkúpením.

V prípade, že nedostaneme písomné oznámenie o ukončení zmluvy do 14 dní od prijatia zásielky, vrátenie alebo výmena nie je možná.

Do 8 pracovných dní od prijatia zásielky bude položka vymenená alebo. peniaze budú vrátené.

reklamácie

V prípade, že položka nefunguje správne, môžete požiadať o záruku. Na všetky elektronické zariadenia v našej ponuke máme záruku 24 mesiacov.

Záruka sa nevzťahuje na:

fyzické zranenia
opotrebenie v dôsledku používania
chyby spôsobené nesprávnym, nevhodným a nedbanlivým použitím položky
Tovar musí byť vrátený v pôvodnom a nepoškodenom obale so všetkým sprievodným zariadením. V opačnom prípade bude reklamácia zamietnutá alebo čiastočne vyriešená.

V prípade reklamácie zašlite výrobok na našu adresu: 2BS d.o.o., Cesta 24. junija 23, 1231 Ľubľana – Črnuče

V prípade vrátenia platby, vyplňte:

V prípade výmeny produktu vyplňte:

Do balíka vložte viacmiestny kód sťažnosti, ktorý dostanete e-mailom po vyplnení formulára.

Zásielky, pre ktoré nebude uvedený viacmiestny kód sťažnosti alebo výmeny, nie je možné identifikovať. V dôsledku toho nebude žiadosť o vašu sťažnosť / výmenu vyriešená.

Poštovné je na strane odosielateľa. Neprijímame zásielky so spätným odkúpením.

Sťažnosť bude vyriešená do 8 pracovných dní od prijatia zásielky.